the dumb smile…

i have that silly smile on my face, se intinde de la o ureche la cealalta… sunt vesela si optimista si am un chef de viata si de plimbari si de iesit si de distractie, am sperante si iluzii tampite, am mintea plina de vise puerile si visez privind foile cu matrici ortogonale si alte rahaturi. i’m the day-dreamer who become a night dreamer. imi place cand descopar ca inca mai pot visa cu ochii deschisi, ca inca mai pot crede ca exista ceva bun pregatit cu migala pe undeva si pentru mine…

imi place cand inca visez la a perfect something, imi place cand am o zi ca asta de azi cu zambete ale fetelor mele, cu ras si cu sesiuni de cumparaturi. imi place ca ne distram si ca facem mici glumite si ca au trecut 4 ani si noi inca mai suntem prietene. n-am avut niciodata capacitatea sa imi pastrez prietenii. e drept ca in fiecare relatie sunt suisuri si coborasuri. si eu am avut momente de-astea, dar uite ca zuze.inc sunt la datorie…

imi place cand o zi se termina frumos, cu discutii interminabile, cu oameni cu care pot comunica si sper ca nu se uita ciudat cand imi pun toate visele pe masa si nu mai tin cont de ce ar trebui sa zic si ce nu… imi place cand descopar ca inca mai sunt oameni care nu se ascund dupa degetul aratator in timp ce te indica privind cu o spranceana ridicata. asta sunt eu… uneori ma accepta si alteori ma reneaga dupa un timp si ma privesc cu neincredere.

azi va iubesc pe toti

mersi ioana ca m-ai scos la cumparaturi…

mersi radu de caiet

mersi georgiana ca m-ai asteptat in frig

mersi bogdan pt poza din blogu cu poli😛 (acu ai devenit persoana publica :)) u’re on my blog si afla lumea de tine)

😀

Leave a Reply

