ce ar trebui sa fac/ce fac….

pai ar trebui sa ma preocup de diverse activitati pe care trebuie sa le duc la bun sfarsit saptamana asta… ce fac eu? ce stiu mai bine visez cu ochii laaarg deschisi si ascult muzica? de ce? pentru ca e the best thing to do… si ma gandesc ca as vrea sa fac ceva dragutz azi dar nu imi vine in minte persoana sau nu imi vin minte persoanele cu care sa spend a couple of nice hours…

sau ma rog poate am in minte ceva dar mi-e nush cum sa sugerez. poate mi-e frica de un refuz… nu-mi explic. de obicei am coaie sa fac ce vreau eu, dar e ciudat acum :))

ah da si din categoria uite ce varza sunt profii de la poli si uite ce minte bolnava am eu… si nu numai eu. mai era un personaj pe langa mine care imi dezvolta aceasta tendinta ridicata de a ma gandi numai la cacaturi. aveti aici poza cu desenele de pe tabla de la fizica…

talk about being sick :))

yes i am i know

da’ si tu esti :-j

09012008101.jpg

1 Comment »

  1. msim Said:

    s-a intamplat si la noi tot saptamana asta, cu un paraboloid .. fluxul prin .. partea superioara hasurata :))


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

