reprosuri

astazi mi-a fost sugerat sa fiu mai vehementa, mai ironica, mai cinica, sa ma exteriorizez mai mult pe blogul asta… pe scurt sa mai injur… cei care ma cunosc stiu ca la volan injur si atat si ca nu sunt nici o persoana care debordeaza de umor. as putea chiar sa afirm ca nu am simtul umorului si ca ma enervez foarte usor, ma atac.

traiesc cu impresia ferma ca in ceea ce scriu eu este foarte rar loc pentru injuraturi… nu se potriveste…

am mai fost intrebata si de ce nu abordez alte chestii? k fac din blogu asta ceva de nevizitat. ar fi super stupid ca blogul asta sa reflecte o alta persoana decat sunt eu. eu scriu despre ce ma intereseaza pe mine si despre ce ma preocupa. cui ii place ce gaseste va reveni, cui nu ii place nu va reveni si asta e…

tot ceea ce e aici imi reflecta intr-un fel sau altul personalitatea… care se pare ca oricum nu e pe placul multora. sincera sa fiu nici mie nu-mi place f mult de mine in clipa asta si decembrie a avut un efect nociv asupra mea… urasc momentele cand ma port aiurea si incep sa devin agasanta, ma port de parca n-am mai vazut oameni si ii sperii… (daca citesti blog-entry-ul asta, stii tu cine esti, imi pare rau…ca sunt copil retard)

nu pot face lucrurile asa cum vreau, nu-mi ies cum vreau, dar insist pe ideea ca imi pot impune mie sa nu ma demoralizez ca nu ies cum trebuie. asa ca nimeni nu trebuie sa stie cand nu ies si imi ridic moralul prefacandu-ma ca nu exista… asa ca… pentru cei care nu ma cunosc pare ca totul e atat de bine… in fine…
o sa fie bine

it’s not over until it’s ok🙂

Leave a Reply

