j’aime bucharest

fiecare coltisor plin de amintiri…. stradutele intortocheate si pline de gropi, unde vara miroase a tei.

iubesc aleile unde e umbra, pe unde am stat cu diversi oameni, baruletele pline de fum si de vapori de alcool, unde am purtat poate cele mai intense discutii…

iubesc strazile pe care ma plimbam fara sa stiu unde ma duc, fara sa stiu ce caut, cand nu mai vroiam nimic si eram dezamagita de oamenii ce ma inconjoara. iubesc mp3-playeru care m-a insotit cand am mers un sfert de bucuresti pe jos, nedorindu-mi decat sa nu imi mai pese…

iubesc si bancile pe care am stat asteptand un prieten intarziat care decisese sa ia un taxi in bucurestiu mult prea aglomerat

iubesc agitatia bucurestiului, care te tine mereu in priza si nu te lasa sa stai locului, care te impinge spre a vedea cat de multa rabdare ai cu nerabdarea…

iubesc si vuietul strazilor intr-o noapte cand mergi fara tinta; iubesc serile calde si plimbarile cu masina pe bvd elisabeta…

azi era atat de liber pe sosea incat parca am avut impresia ca sunt intr-o cu totul alta dimensiune a bucurestiului, una pe care nu o cunosteam… m-am simtit stinghera, nu mai eram in priza, nu mai eram agitata…

iau orasul asta asa cum e… cum il stiu de 20 de ani si cum va fi mereu… n-as vrea sa stau in alta parte…

8 Comments »

  1. Claudia Said:

    n`as da traiul agitat si alergaturile zilnice pe linistea muntilor si vuietul marii.. n`as putea sa traiesc in alta parte.. app . de unde e facuta poza?

  2. jo Said:

    am gasit pe net poza…bag mana in foc ca e facuta din intercontinental…😉

  3. freink Said:

    dap … intercontinental 100% (rugam departamentul de marketing al hotelului sa achite taxa pt reclama pe site ;)) )

  4. Feel Said:

    in sfarsit cineva care apreciaza cu adevarat bucurestiul si care il vede asa cum e el,lasand la o parte “cocalarii si tiganii” pe care si eu ii urasc cel putin la fel de mult ca voi (doar din simplul motiv ca exista)…toata lumea vorbeste despre o agitatie continua ca fiind un lucru rau la aceast oras,toti calca pe acelsi “drum” care duce intotdeauna la aceeasi concluzie,aceea ca agitatia din bucuresti este unul din multele lucruri care ne pun rabdarea la incercare. si totusi…

  5. 1acolo Said:

    mai rar ca tine🙂 orice alt oraș din țara asta numai Bucuresti nu … because Bucharest Sux

  6. jo Said:

    fiecare cu parerile proprii… dar daca orice alt oras din tara asta pt ca “Bucharest Sux” te invit cu mare placere sa te plimbi prin Caracal sau Mizil. Have fun😉

    • 1acolo Said:

      in mizil stau🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

