i miss my time

aveam timp sa analizez ce credeam… aveam timp sa spun mereu ce cred sub nenumarate aspecte, aveam timp sa stau cu prietenii si sa cunosc oameni care sunt chiar tare… aveam oamenii importanti aproape, nu imprastiati prin europa..

inca mai cunosc oameni… as fi vrut sa fii cadoul meu de craciun, sa fie al 2-lea craciun cu cadouri nemateriale… alea ma bucura dar in fond mi se rupe grav de ele…

mi-e dor sa stau chill fara sa-mi fac griji referitoare la ce nu am facut… mi-e dor sa drive my bubu… mi-e dor de vara si de geamurile lasate si de vantul care imi falfaia paru, chiar daca e un mare cliseu… chiar nu imi pasa.

mi-e dor de intrebarea: mergem la mec inainte sa mergem acasa? :))

mi-e dor de betiile din delta si de la brasov, de discutiile pana la 4 dimineata, mi-e dor sa am rabdarea de a asculta un om pana la capat…

nu mi-e dor de certurile care mi-au stricat buna dispozitie din vara, nu mi-e dor de lipsa de atentie, nu mi-e dor de incercarile mele de a intelege ceva ce nu putea fi inteles si nu merita, nu mi-e dor de reprosurile pe care le primeam din partea unui anumit prieten, nu mi-e dor de incapacitatea mea de comunicare…

mi-e dor de liceu, mi-e dor de mine, mi-e dor de multe… mi-e dor sa am mai multa incredere in ceea ce pot face, mi-e dor sa nu ma las demoralizata cu usurinta…

nu-mi mai e dor de oamenii care nu au stiut sa aprecieze ce insemnam si mai ales ce insemnau ei pentru mine… fuck it…😀

ma simt ok asa ca nu am sa mai trag de nimeni. cine vrea sa se bage cu forta in viata mea sa faca asta. e o nisa care poate are o intrare secreta. daca nu vrei poti sa dai next si sa get lost🙂

nu vreau umpluturi pentru ca sunt de cacat. nu vreau oameni fara caracter, nu vreau oameni fara idealuri, nu vreau oameni care nu stiu sa ceara, nu vreau oameni care nu stiu sa lupte pentru ce vor, nu vreau oameni care simt false emotii si care le propaga, de parca ar fi in campanie electorala, nu mai vreau ipocriti, nu mai vreau oameni care asteapta sa fac eu primul pas, care asteapta sa imi pun eu sufletul pe masa, care asteapta sa-i invit eu in lumea mea…

mi-a fost dor sa fiu atat de hotarata si sa pot spune concis ce vreau si ce conteaza

1 Comment »

  1. Silviu Ivan Said:

    mi-e dor de betiile din delta si de la brasov, de discutiile pana la 4 dimineata, mi-e dor sa am rabdarea de a asculta un om pana la capat…

    Asta mi-a mers la suflet. si, mie unu mi-e dor sa intalnesc oameni care ar avea ceva de spus pana la 4 dimineata.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

