child all over again….

de obicei acum redevii umpic copil… copilul din tine iese la iveala si priveste cu lacomie vitrinele magazinelor.. “vreau si aia si aia”… si cineva care te iubeste iti cumpara aia, aia, ailalta si inca ceva…

acum vreo luma ma agasasera cei din jurul meu atat de tare cu craciunul si cu toate ca nu mai aveam nici un chef de nimic. ii apucase furia asta cu mult prea mult timp inainte.

momentan ma simt okey… ac vreo 2-3 zile ma simteam si mai bine dar fie … i still have my hopes up high. ii vad pe ai mei in ce hal se agita in fiecare an cu cumparaturile pentru craciun si cum dau muuult prea multi bani pentru marea de oameni care se aduna la noi si ma intreb de ce. mai bine as face eu o petrecere :)) agitata, zgomotoasa su alcool, sex si droguri. ar fi mai fun… mai ales ca i-as pune sa stranga bani… logic ca glumesc…

craciunu mereul il asociez cu familia asa ca pica faza cu petrecerea.. ideea e ca atunci cand vezi atatea feluri de mancare si de chestii ti se taie, dar rau de tot…

dimineata m-a incercat sentimentul ala pe care il aveam in copilarie referitor la craciun.. speram ca o sa primesc ce imi doresc. ideea e ca eu nu primesc lucrurile pe care mi le doresc cand mi le doresc, ci atunci cand nu mai au nici o valoare. am vrut sa scriu asta, dar am renuntat in favoarea unor activitati mult mai urgente… cum ar fi sa fac curat in camera si sa imi repar patul.. (don’t ask)

partea cu atat mai bestiala este caaaaa planurile pt rev tind la 0 in momentul de fata, daca nu se intampla ceva fabulos sapt viitoare… so i still keep my hopes up high

pentru mine craciunul e asociat mereu cu mel asta

Leave a Reply

