cand ne pierdem…

am pierdut naivitatea si copilaria, am pierdut sclipirea aia din ochi care ne facea sa zburam si sa stim ca vom ramane aici intotdeauna, am pierdut speranta ca intr-o zi, cineva, cumva va afla ca inca mai cautam salvarea, va afla ca noi cautam iesirea din cosmarul asta.. nu mai cred ca cineva ma aude cand tip, nu mai cred ca cineva ma strange in brate daca pierd. nu am lasat pe nimeni niciodata pentru ca mi-a fost frica asa ca nimeni nu a mai incercat. chiar daca acum spun asta, nimeni nu o sa vina sa faca ce nu a facut nimeni.

cica toti facem greseli… unii mai mari altii mai mici… mai multe sau mai putine. unde face chestia asta diferenta cand intinzi o mana sau cand vrei sa primesti mana aia cu degete lungi si unghii frumos ingrijite…

o mana curata si calda care te prinde si care iti zice cu o voce usor ironica…”iar ai mainile sloi”… “esti sincera”….

ce’ai zice de “jeux d’enfants” … din nou… si de popcorn… caldurica si semi-intuneric, hai sa ne plimbam pe strazi… sa hoinarim… e din nou iarna… do you remember…?!

vezi ce e afara… dar cat din ce e afara percepi la adevaratele coordonate…? cat din ceea ce te inconjoara este real? cat e cat de cat permanent, cat conteaza, cat se pierde, cat se transforma? cu ce ramai la sfarsit??

so… if you see me reaching out… sau daca iti dai seama unde am pierdut ceva esential pe drum… sau unde s-a schimbat tot… unde am devenit altcineva sau unde au fugit za special ppl… let me know

it’s all on your mind…

1 Comment »

  1. nela Said:

    foarte tare


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

