vacanta… sarbatori….Craciun… Revelion

iar a inceput frenezia aia a sarbatorilor… vezi numa oameni cu un zambet tamp pe fata care viseaza ca vine craciunul… la carrefour vezi neneii cu unghiile pline de tarana care au venit sa-si ia dividiu de craciun…. bravo lor au muncit tot anul… dar nu mi-as dori vreodata sa ajung asa. de ce sa astepti un an intreg ca sa te bucuri 5 zile… cum sa faci asa ceva? sa iti comprimi viata la 5 zile nenorocite. nu este vorba de bani ci de ideea de a trage ca un bou la jug pentru ce???

toata lumea intreaba mmaaaaammmaaa nu vrei sa vina craciunul??? ce iti doresti de craciun???? ce imi doresc eu de cativa ani incoace nu se cumpara cu bani… nu se cumpara deloc. imi doresc sa fiu altfel, sa fiu mai maleabila, mai intelegatoare, sa existe oameni care sa ma poate pastra in viata lor pentru ca sunt imprevizibila si nesuferita… as fi extrem de rasfatata sa spun ca imi doresc ceva material de craciun… nu pot cere nimic pentru ca eu chiar nu am nevoie de vreun cadou anume. daca primesc “nimicuri” o sa ma bucur de ele pentru ca evident imi plac cadourile, dar ceea ce vreau eu nush daca se poate macar spune in cuvinte, mi-este frica sa fac asta… pentru ca dupa cum bine se stie mie mi-e frica de cuvinte…

nu cred k primesc nici anu asta cadoul meu de craciun… cert e ca de la an la an craciunul devine o sarbatoare din ce in ce mai anosta…

voi ce faceti de craciun?

dar de revelion?

1 Comment »

  1. club13 Said:

    Impodobirea Bradului de Craciun | Datini Si Obiceiuri De Iarna | Ajunul Craciunului Si semnificatia bradului -> http://www.club13.ro/bradul.html


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

