circulati prin bucuresti sau aventuri cu bubu

o zi perfecta de circulat cu masina prin bucuresti sau prin militari mai exact unde o data cu inchiderea strazii apusului pentru reparatii s-a instalat si haosul. ma intorceam linistita de la facultate ascultand  damien rice – cannonball si opresc odata cu coloana. semaforul nu functiona si eram a3a masina. pe trecerea de pietoni un nene c un copil in spate se repede la prima masina (un logan) care avea usa deschisa si ii tranteste aluia usa. mama grijuluie isi ia copilul si tatal furibund izbeste geamul soferului cu pumnul si il sparge… plecam eu si bubu ascultand muzica in continuare si ajungem la podul de la iesire de pe uverturii. o coloana facea stanga si eu urma sa intru pe pod. o masina de scoala cu o blonda la volan iesea de pe strada si am pus o frana brusca rau. toate obiectele de pe scaunul pasagerului au zburat. blonda se indrepta spre canalul de sub pod. si va mai intrebati de ce am o problema cu blondele…?! pentru ca sunt proaste rau…😉 am plecat injurand-o pe respectiva de toate cunostintele cu puls… ajung acasa si decid sa plec iar… coloana de 4 km… am facut vreo 20 min pe un drum de 2… nu conteaza

cand decid sa revin la locuinta mea intr-o intersectie accident naspa… se desfasoara in fata ochilor mei. vad cum pasagerul din dreapta al uneia din dacii decide sa zboare prin parbriz… bestiala zi… sa iti tot doresti sa circuli prin bucuresti…😦 obosita si tracasata

pi es: pentru necunoscatori bubu e masina mea🙂

1 Comment »

  1. marianaduma Said:

    vino te rog alaturi de noi sa salvam Bucurestiul istoric si cultural la http://www.salvatibucurestiul.wordpress.com si pune-ne in blogroll – e urgent daca vrem sa mai salvam ceva :((


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

