balul bobocilor

evenimentul se intampla pe 13 noiembrie in club maxx din regie. este balul facultatii de electronica, telecomunicatii si tehnologia informatie. cap de afis… trupa vama. trupa vama participa la multe baluri de boboci, dupa cum citim pe blogu’ lu chirila.

partea interesanta a acestui bal este alta. acum fix 4 ani eram boboaca la liceu. in acel an, colegiul national mihai viteazul a facut balul in max, pe 13 noiembrie si invitati au fost trupa vama veche. am amintiri placute de atunci, dar cum zic si ei… au trecuuut ani… si viata s-a schimbaaat… mai pe scurt trupa nu mai exista, acum avem 2 trupe mult mai slabe… pe scurt vom trai, si vom vedea cum va fi la bal…

revin cu impresii? am niste colegi chiar faini

1 Comment »

  1. melin Said:

    acum 4 ani nu, dar acum 5 ani eram clasa a 10-a si ma duceam la balul bobocilor pentru ca venea sa cante vama veche. eram cu rory si ca doua nebune, ne-am dus si l-am tinut de vorba pe cristi lazar inainte de concert. si am facut poze si filmuletze din care nu se intelege nimic. vorba ta, ce vremuri🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

