despre cum e la poli

dupa 1 luna incep sa emit si eu cateva afirmatii despre cum e viata la etti. paaaaai… acum 1 luna cand am aflat ca sunt la seria f am fost super dezamagita: seria f e de prosti auzeam constant in jurul meu. am zis k nu o sa ma schimb la alta serie pentru ca si la liceu am ajuns la j si s-a dovedit a fi bestial. oamenii sunt in marea lor majoritate ok, adica sunt vreo 10 oameni ok in grupa si vreo cativa insuportabili, genu ala de copii stresanti fara alte activitati… care nu pot gasi ceva mai bun de facut decat sa te frece la creieri cu prostiile lor nesemnificative din punctul tau de vedere.

mi-a fost recomandat sa-i zic sa go fish, dar dupa mi s-a reprosat ca am facut asta intr-o maniera cam prea eleganta, ca am prea mult bun simt…

viata de student e grea, banii sunt putini, tentatiile sunt multe, motorina se termina, banii de cheltuiala la fel… materia e multa si grea… incep sa ma simt iar semi-blonda. incep partialele, evident eu nu am invatat nimic, pe la cursuri am fost mai rar… wicked…mi-e dor de fol pe care l-am vazut de cand a inceput facultatea doar azi pe trecerea de pietoni. mi-e dor de muuuulte chestii care la facultate ar fi trebuit sa fie altfel decat cum sunt de fapt in momentul asta. ca sa exprim ce lipseste… azi am urmarit un metrou cum pleca… strangers in the night…

am primit si complimente… cica nu conduc ca o femeie… yeeeeey….

momentan e ok… mai vedem dupa partiale…😛

oasis – don’t look back in anger (i am trying…😦 )

Leave a Reply

