look what you’ve done

ma sperie atitudinea mea, faptul ca one minute sunt ok si mushy si ca am chef sa fac ceva si 2 min later sunt gata sa imi bag adanc picioarele in orice.. nu ma inteleg. cum m-ar intelege altii daca eu sunt pierduta in ceata si imi ploua in minte. nu-mi place sa fiu eu cea care organizeaza ceva, dar vad ca oamenii s-au obisnuit sa existe in universul meu in pozitia confortabila in care eu iau deciziile. cele de suprafata le pot lua dar nu mai vreau sa fac nici asta. se pare ca la un moment dat am pierdut ceva ce nu as fi vrut sa pierd pentru ca nu am putut lua hotararea de a ma hotari asupra anumitor aspecte.

inca nu stiu daca chestia asta are de-a face cu felul in care ma simt in ultima vreme, cu faptul ca nu sunt in apele mele, cu faptul ca nu ma pot acomoda. nu a fost cum ar fi trebuit sa fie si that might be another issue… de parca lista mea nu ar fi suficient de lunga… ai recunoscut ca i have issues, dar niciodata nu ai fost dispus sa faci altceva decat reprosuri. de ce imi mai bat capul cu asta? ramane o dilema…

o paranteza mult prea lunga… cert este ca imi doresc cu disperare ca cineva sa faca planuri si pt mine si sa nu ma mai agit eu ca un pepsi. toata viata mea am fost pe fuga, am avut un program atat de bine pus la punct, minut cu minut si de fiecare data a iesit numai in ceea ce priveste cestiile pur profesionale.

revenind la chestii serioase… what’s new with me? azi am revazut sezonul 1 din sex and the city… de ce? pentru ca imi place filmu ala de mor… uneori pare desprins din viata… ;)) am fost la cumparaturi… yeah i love that too… imi place mai ales sa fac cumparaturi pentru altii (aka cadouri) si m-am luptat cu ploaia. nu-mi place toamna.. adica imi place dar modelul de septembrie.. la munte ninge si in bucurestiu asta ploua marunt, e apasator. mai bate si vantul..

evenimente majore? chemical brothers… evident ca n-am avut cu cine merge😦

Leave a Reply

