despre cum intimidez eu oamenii din jur

se pare ca little miss sunshine reuseste cumva sa sperie oamenii din jur si sa ii faca sa se simta prost. nu se pot exprima, nu ii las sa vorbeasca, se balbaie, se fastacesc, se uita in pamant, isi trosnesc degetele, fac ce vor eu, nu isi exprima pareri. aceeasi oameni, in compania unor persoane care nu sunt atat de hiper se pot exprima, pot zambi, nu mai stau intr-un colt, nu mai sunt timorati si speriati.

chiar atat de vrajitoare sa fiu incat toti sa se simta constransi sa taca si sa faca dupa bunu-mi plac?? este destul de ciudat sa te crezi o persoana sociabila si sa constati ca esti intr-atat de sociabila incat ceilalti sa se simta pusi intr-un con de umbra… i’m really nice cand sunt bine dispusa dar cateodata am un sictir in mine de ma uimesc singura. azi am fost asa. m-am trezit cu dorinta de a ucide oameni… glumesc.. cu fata la cearceaf, o dorinta inexplicabila de a imi baga picioarele in tot. aproape fac asta. ma opresc cate o data, iar alte ori pierd tot. mi s-a intamplat. dupa aia regret… it’s too late… even now
 

Leave a Reply

