timp…confused?!

sunt pierduta in timp si spatiu. nu exista repere si timp, nu exista fete cunoscute. nu ma deranjeaza asta dar uneori vrei stabilitate. imi plac oamenii din jurul meu.. ma refer la cei noi, dar ai nevoie de timp ca sa cunosti ce pot… dupa ce’i cunosti stii deja ce nu iti place si apar problemele… da, asta e un moment de paranoia.

momentan parca traiesc o alta viata decat a mea. s-au schimbat atat de mult lucrurile de vreo luna incoace. am obosit. viata mea e un carusel, ma invarte si ma suceste pe toate partile. sunt dezorientata, confuza, puerila, imatura ( da stiu ca nu intereseaza pe nimeni asta si nu-mi pasa). nu’s nemultumita sunt chill, nu sunt dezamagita, sunt uimita de faptul ca nu seamana nimic cu ce credeam eu ca va fi. ma simt ca o minge de ping-pong. ma falfai de colo-colo. parca nici eu nu ma mai recunosc. nu stiu daca ma mai recunoaste cineva. chiar sa fie vremea pt schimbari radicale? iar?? chiar te schimbi asa la tot pasu… tropa tropa… boom..?! kaboom? wtf…

Leave a Reply

