i woke up when september ended…

e un haos total in jur… toti sunt disperati si se poarta de parca incepe un univers nou, total paralel cu existenta anterioara. mama ce chestie importanta… incepe facultatea.. no shit?! un eveniment major… cut the crap… wake up… exista chestii mult mai importante si de care faceti abstractie. am obosit numai ascultand planurile marete. fuck it! de ce trebuie sa fiti atat de implicati si preocupati?

imi aduceti aminte de mine pe vremea cand ma mai interesa ceva. am constatat intre timp ca e o totala risipa de timp si energie asa ca nu-mi mai pasa. scurtele momente de maturitate presupun probleme adevarate, iar in rest sunt imatura si superficiala. nu-mi fac griji, nu-mi fac planuri, n-are rost. impulsul momentului e mai important decat planurile facute cu grija cu ceva timp in urma. de obicei programul ala nu se respecta si nu se va respecta niciodata.

am primit o melodie acum ceva timp cu don’t worry cuz every little thing is gonna be alright. daca nu e il facem noi. dar nu va mai panicati atat. it’s not like the world is ending…

Leave a Reply

