de ce simt barbatii nevoia sa spuna cuvantul pula

am destul de multi prieteni tipi si nu sunt genul care se oripileaza foarte repede, dar am devenit susceptibila la expresia asta. cand nu mai au ce spune sau mai nou in loc de marfa auzi expresia “puuuuuuula mea”. dintr-o data chestia asta devine, cool, trendy, whatever… este o noua vorba de duh de cand cu standupul din cafe deko…

bineinteles ca exista si alte derivate si alte expresii ce contin cuvantul respectiv… mai mult de atat in momentul cand rostesc asta li se umple gura si vezi asa un fel de satisfacti ce nu poate fi descrisa in cuvinte pe umilul meu blog… exista o categorie, zic eu care in lipsa de alta intrebuintare a obiectului, se multumesc sa il aminteasca… asa ca sa nu uite ca exista si poate de frica de a i se ofili…

nu sunt nici feminista si nici nu sunt antibarbati (heeeeell no…) dar uneori stau si ma intreb… de ce m-ar interesa pe mine detalii picante din viata lor intima… adica, e treaba lor ce fac ei cu pulile lor…

dar totusi… suflarea masculina imi poate raspunde si mie de ce nevoia asta constanta de a aminti ca au pula? sunt dilemele unei brunete nu ale unei blonde
pi.es: asta ca sa vada unii dintre voi ca uneori mai rostesc si eu the word… imi cer scuze celor care s-au simtit lezati de cuvintele triviale folosite de mine. ma voi intoarce la vocabularul meu indata ce voi apasa pe publish🙂

teo@cafe deko – cuvinte vulgare

5 Comments »

  1. thisismyid Said:

    barbatii foloseau expresia puuuuuuula mea cu mult inainte sa apara stand up-ul asta.
    uite eu acum am statusul puuuuuuuula mea pentru ca am picat sala cu 21 … si e mai simplu sa scriu puuula mea decat sa scriu am picat sala cu 21

  2. Botache Said:

    Pentru ca pot!

  3. jo Said:

    pentru ca pot nu e un raspuns… si o bunicuta de 80 ani poate spune asta, dar cu ce ii satisface sa spuna asta?

  4. Botache Said:

    Cu alte cuvinte, nu exista o explicatie pentru acest fapt. ^.^

  5. warsongu Said:

    pula mea…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

