neimportant…

cum faci sa nu iti mai pese? adica exista vreo reteta sau vreun ritual voodoo? cu pene de gaina si cozi de pisica? il iei pe ala si booom devii miserupist? dau regatul meu pentru ritualul ala ca mie deja mi s-a luat sa ma mai consum, sa ma intreb de ce sunt eu aia fraiera si aia care investeste si nu primeste… oamenii sunt de multe feluri; accept ca in interior nu suntem rai ci doar egoisti (lucru perfect normal). cand mi s-a spus acum 3 luni si ceva ca in momentul in care pui cartile pe fata urmeaza sa ti-o iei in freza big time am zis.. neeaaah detalii detalii… cum ar spune un prieten (batman batman)…

probabil i’d do it over again. ceea ce nu pricep eu este altceva: cum de aceiasi oameni ies mereu sifonati si de ce nu primesc si ei o pastila ca sa devina imuni la nepasarea celor din jur. o parte dintre voi, oamenii din jurul meu aveti o atitudine atat de… nici nu stiu cum sa o numesc. cert e ca you don’t own me si nu stau mereu la dispozitia voastra… si chiar daca it sucks and it hurts trebuie sa invat sa zic nu, trebuie sa fiu o mica scarba ca sa nu ma mai calce oamenii in picioare. nu o sa o dau in extrema feminista de ultimate bitch, dar tinand cont ca nu pot citi oamenii si nu imi pot da seama care imi vor binele si care se folosesc de mine, tre sa imi fac rost de un scut.

nu mai intrati cu bocancii in viata mea, stergeti-va pe picioare si think twice: aveti sau nu ceva de oferit? pentru ca eu nu mai ofer nimic, cel putin pentru moment… am dat tot ce am avut de dat si momentan nu mai am nimic pe stoc… 

2 Comments »

  1. Georgy Said:

    you’ll do it ALL over again …because i know you …and as a matter of fact you won’t stop caring…ever..you’re too much of a good person to stop caring just because a few idiots gave you a hard time. as someone said today …”I’m the best, fuck the rest” should be taken into account ;))

  2. dreamer0507 Said:

    Din pacate sunt si eu genul de persoana care nu poate pur si simplu sa se opreasca din pasat.E greu sa devi miserupist dupa ce totusi ti-ai format un caracter.Sigur,oamenii se schimba,dar foarte greu.Ar fi interesant sa putem sa ne mulam dupa situatie perfect fara sa avem resentimente.Dar nu e cazul.Iti doresc sa reusesti sa fi fericita asa cum esti pentru ca sa stii ca oamenii miserupisti au doar o fatada fericita🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

