noaptea alba a bucurestiului

initiativa arcub de a organiza noptile albe ale bucurestilor a fost incununata de succes, spun eu… au avut parte de o vreme perfecta si asnoapte la ora 2 bucurestiul forfotea de viata si omuletii se plimbau fericiti pe strazi, din muzeu in muzeu, la teatru sau la concerte.

s-a vizitat arcul de triumf care, dupa umila mea parere ar avea nevoie de niste mici retusuri si anume acoperisul… ideea a fost buna, doritori au fost, printre care si noi… bucurestiul pare altfel de acolo de sus…

a urmat strangers in the night la arcub. multa lume, multa agitatie. pe mine una piesa nu m-a impresionat in mod special dar altii au fost adanc impresionati asa ca nu voi bate apa in piua. am iesit din sala cu o pofta maaare de a asculta melodia lui frank sinatra…

in afara de asta as aminti… plasmele din fata de la novotel de pe calea victoriei, infatisau piese de teatru etc…, lectia de dans in strada din fata de la teatrul odeon. se adunase multa lume acolo. a fi remarcat si grupuletul de tampitei care faceau misto si comentau… destul de multa lume si acolo

muzeul de istorie si da am vazut si eu tezaurul in sfarsit… in piata constitutiei lume multa, concert zdob si zdub… oameni fericiti, oameni care se distrau, mai o hora mai un chiuit, mai un pogo. spectacol de lumini pe casa poporului si jocuri de laser pe splai…

asa ar trebui sa arate bucurestiul mai des, oamenii sa iasa, sa se plimbe, sa se distreze… a fost superok… imi pare rau pentru cei ce n-au fost… sper sa aveti o sansa la anu’…

1 Comment »

  1. alma Said:

    si mie mi-a placut!:)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

